Оплата

Оплата товару:


    • Оплата товару відбувається при отриманні (наложений платіж) - готівкою / картою на відділенні «Нової Пошти», або кур'єру «Нової Пошти»;
    • Вартість доставки оплачується клієнтом при отриманні, окремо від вартості посилки за тарифами «Нової Пошти». У деяких випадках, для оформлення замовлення може знадобитися передоплата вартості доставки в розмірі до 200 грн;
    • За Вашим бажанням - товар можна сплатити наперед (передоплата), тоді Ви істотно економите на вартості доставки. Але за умовчанням усі посилки відправляються клієнтам з післяплатою (оплата при отриманні товару після огляду і примірки взуття);
    • Товар доставляється тільки службою доставки «Нова Пошта», самовивозу - немає. Це позитивно впливає на цінову політику магазину.

    Дозвольте швиденько пояснити Вам стратегію роботи нашого інтернет-магазину. Ні для кого ні секрет, що ледь не єдиний спосіб отримати бажані джордани - замовляти з-за кордону у так званих "байерів", або ж на міжнародних торгових майданчиках типу Стокса. Але тут одне величезне але - 1) час доставки складе не менше місяця, і в 100% випадків Вам буде потрібно внести передоплату. Що пропонуємо ми - більшість бюрократичної роботи ми зробили замість Вас. Завдяки величезному штату фахівців, байерів, програм лояльності з топовими міжнародними торговими майданчиками ми завжди знаємо де купити ту чи іншу модель за максимальною знижкою. Потім вона доставляється до нас, і тільки після цього виставляється на вітрину. Іншими словами - взуття у нас в наявності і доставка не займе і 3 днів, ніякої передоплати - товар оплачуєте за фактом прибуття на "Новій Пошті". Приємно? Згодні. Так, багато хто з Вас звернули увагу на те, що у нас в асортименті представлені, як правило, не найактуальніші моделі, а більш "застарілі" 1-2 + року від релізу. Ми згодні, це так. Але і ціни / умови доставки у нас більш приємні. А тим хто хоче купити найновіші моделі залишається або почекати поки вони опустяться в ціні і з'являться у нас, або замовляти за кордоном ну і, відповідно, за інший прайс.


    Повернення/обмін товару:


    Ви можете повернути або обміняти товар, придбаний в інтернет-магазині взуття протягом 14 днів з моменту покупки. При цьому обов'язково мають бути виконані наступні умови:

    • Товар не був у використанні, не має будь-яких пошкоджень (подряпин, бруду, пилу, потертостей і т.д.) і / або будь-яких інших слідів експлуатації;
    • Збережена заводська комплектація і маркування, цілісність упаковки, бірки, всі ярлики та чек.



    Якщо Вам знадобиться повернення / обмін товару - будь ласка, зв'яжіться з нашим менеджером для отримання повної інструкції для подальших дій та оформлення процедури обміну або повернення.

    * Ми не несемо відповідальність за будь-який товар, який був відправлений клієнтом в будь-якому напрямку як товар на обмін або повернення, якщо менеджер не був повідомлений і / або встановлений магазином порядок проведення процедури обмін / повернення був порушений.